Overslaan en naar de inhoud gaan

FAQ

Zit je met vragen over het lidmaatschap? Kijk eerst even tussen deze veel gestelde vragen of je een antwoord vindt. Zo niet, mail dan gerust naar phebe@overondernemers.be.

Staat het lidmaatschap op naam van het bedrijf of van de ondernemer?

Het lidmaatschap is persoonsgebonden. Je wordt dus als persoon lid en niet als bedrijf. Waarom? Omdat Overondernemers.be over ondernemers gaat en we vooral de mens achter het bedrijf naar voren willen brengen. Zo creëren we ook een ander kader om te netwerken en worden relaties meteen een stuk diepgaander.

Kunnen we met twee zaakvoerders van hetzelfde bedrijf lid worden?

Als 2 of meer zaakvoerders/vennoten van hetzelfde bedrijf lid willen worden, kan dat aan € 450 p.p. in plaats van € 510. Dit tarief blijft gelden zolang meer dan 1 zaakvoerder lid is. Haakt er iemand af en gaat de ander door, dan zal die ander bij verlenging het normale tarief van € 510 betalen. Stel dat er eerst 1 zaakvoerder lid wordt, dan betaalt die € 510. Wordt de 2e zaakvoerder enkele maanden later lid, dan betaalt hij/zij € 450. De eerste zaakvoerder zal vanaf het volgende werkingsjaar ook het verlaagde tarief genieten. Het verlaagde tarief geldt dus enkel wanneer er 2 of meer zaakvoerders tegelijk lid zijn.

Kan ik mijn ticket voor een event terugbetaald krijgen?

- Bij annulatie van een evenement door de organisator worden tickets integraal terugbetaald.
- Wanneer de klant zijn deelname aan een event minstens 10 werkdagen vóór het event schriftelijk meedeelt, wordt het ticket integraal terugbetaald. Gebeurt dat minstens 5 werkdagen vooraf, dan bedraagt de terugbetaling 50%.
- Bij annulatie door de klant minder dan 5 dagen op voorhand, wordt er niets terugbetaald.

Uiteraard ben ik geen onmens ;-) en kunnen wij in uitzonderlijke omstandigheden hierover met elkaar in gesprek gaan.

Nieuwsbrief: mis geen enkele update over events en leden