Jouw ondernemersverhaal op Overondernemers.be?

ONTDEK HOE HET WERKT
Ondernemen in crisistijden
  • 31 march
  • 2020
  • 2 minuten om te lezen
  • Phebe D'hondt

Ondernemen in crisistijden: Yasmin Vantuykom


Met het coronavirus in ons kielzog blijven we ondernemen. We moeten dan misschien wel tijdelijk stoppen, opgeven is voor ondernemers geen optie. Hoe gaat de Vlaamse ondernemer om met deze crisis? Laat het mij weten door onderstaande vier vragen in een mailtje te kopiëren en bezorg mij jouw getuigenis. Elke inzending wordt gepubliceerd.

Vandaag neemt Yasmin Vantuykom van Efluenz het woord.

 

Stel jezelf voor: wie ben je, hoe heet jouw bedrijf, wat is je core business en wie is je ideale klant?

Ik ben Yasmin Vantuykom, CEO & Founder van Efluenz. Wij zijn gespecialiseerd in digital marketing met focus op content creators en opinion leaders. Onze ideale klant is de klant die het belang van consumer-to-consumer inzien, het online verhaal begrijpen en de waarde van samenwerkingen op lange termijn inzien.

 

Welke impact had het coronavirus tot nog toe op je bedrijf? Welke gevolgen heb je ervaren?

Campagnes worden verlaat naar einde kwartaal 2, alsook worden er momenteel weinig beslissingen genomen, zelfs door grote klanten op openstaande offertes. Wat een beetje vreemd is, want nu juist iedereen nú op sociale media zit, is het tijd om iets nieuws te proberen en je te positioneren!

 

Hoe zie jij de toekomst nu, zowel voor jouw bedrijf als de bedrijfswereld in het algemeen?

Er zullen nog even onzekere tijden volgen , maar ik geloof erin dat de mens zeer weerbaar en vooral flexibel is. Ook op professioneel vlak. Bedrijven zullen hun manier van communiceren en zelfs werken in vraag stellen, nu alles online kan. Voor ons schept het heel veel opportuniteiten, al blijft het afwachten hoe lang de overbruggingsperiode zal zijn.

 

Welke tip wil jij delen met andere ondernemers die het nu ook moeilijk hebben?

Even afstand nemen van de ratrace waar je in zat en tijd nemen om alles terug te structureren. Durf in te zien wat niet goed ging voor deze crisis en pak die problemen nu aan, zodat je een strijdklaar plan hebt voor na het coronatijdperk.

Gerelateerde artikels


Financieel
  • 235
  • 3 minuten
Blijf financieel gezond, ook in crisistijden
Ondernemen in crisistijden
  • 171
  • 2 minuten
Ondernemen in crisistijden: Maarten Debie
Ondernemen in crisistijden
  • 94
  • 3 minuten
De coronacrisis deed me verstillen
Ondernemen in crisistijden
  • 503
  • 2 minuten
Ondernemen in crisistijden: Koen Lagrou